Käyttöehdot
1. Rekisteröityminen

1.1. Tilauksen tekeminen ei edellytä rekisteröitymistä.

Kuluttaja voi kuitenkin luoda itselleen oman asiakastilin ja rekisteröityä verkkokaupan oikeassa ylälaidassa olevasta Kirjaudu -painikkeesta. Kuluttaja voi:

a) Rekisteröityä kuluttajana StarKids -asiakasrekisteriin ilmoittamalla nimensä sekä muut pyydetyt tiedot.

b) Rekisteröityessään kuluttajan tulee antaa suostumuksensa, että StarKids rekisteröi henkilötiedot asiakasrekisteriinsä.

StarKidsin asiakastiedot ovat luottamuksellisia. StarKids sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja muille.

1.2. Kuluttajan tulee noudattaa erityistä tarkkaavaisuutta ja huolellisuutta verkkokauppaa käyttäessään.

2. Tilaus

2.1. Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu sähköpostitse. Kuluttaja sitoutuu tilauksensa tehtyään tarkkailemaan sähköpostiaan tilausvahvistuksen vastaanottamiseksi.

2.2. Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun StarKids on sähköpostitse lähettänyt tilausvahvistuksen.

2.3. Kuluttajalla on oikeus sähköpostitse ennen tilauksen toimitusta peruuttaa koko tilaus tai osa tilauksesta. Toimitus on tapahtunut, kun tilaus on annettu kuljetusliikkeen kuljetettavaksi.

2.4. Kuluttajan tilauksen tekemisen jälkeen ei StarKids ole oikeutettu muuttamaan sopimusehtoja.

2.5. StarKids sitoutuu olemaan luovuttamatta tilaajien asiakastietoja muille. StarKids voi käyttää asiakasrekisteriä omiin markkinointitoimiin.

3. Hinnat

3.1. Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron (ALV 24 %). Voimassa oleva hinta on näkyvissä verkkokaupassa. Voimassa oleva hinta on Euroissa (EUR).

4. Alekupongit ja alekoodit

4.1 Mahdolliset alekupongit ja alekoodit ovat voimassa kampanjan mukaisesti tilaushetkellä, eikä niitä voi lisätä tilaukseen jälkikäteen.

5. Toimitus

5.1. Lähetämme tilaukset pääsääntöisesti tilauspäivänä. Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika kahdesta – neljään (2-4) arkipäivää. Kirjeenä toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yhdestä kahteen (1-2) päivää. Jos tuote on loppunut tilapäisesti tai kokonaan niin ilmoitamme asiasta viipymättä ja myös, jos toimitusaika on pidempi.

5.2 Ilmoitamme tuotteen esittelysivulla mikäli toimitusaika on olennaisesti muuta kuin kohdassa 5.1 on kerrottu.

5.3. Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esim. tilauksen teon yhteydessä. Pyrimme huomioimaan kuluttajan toiveen, mikäli se on mahdollista.

5.4. Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille StarKids on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti.

5.5. StarKids toimittaa tuotteita Suomessa sekä myös ulkomaille EU:n alueelle. StarKidsin toimitukset tapahtuvat pääsääntöisesti Suomen Postin (Itella) välityksellä. Huonekalut ja turvaistuimet toimittaa pääasiassa Matkahuolto ja kotiinkuljetuksissa käytetään kuriiripalveluja. Lastenvaunuja ja huonekaluja toimitetaan vain Suomeen. Jos kuluttaja haluaa käyttää eri kuljetuspalvelua niin hinnoista ja ehdoista sovitaan erikseen StarKidsin kanssa.

6. Maksuehdot

6.1. Suomen tilaukset:

Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Klarna lasku, Klarna tili, korttimaksut (Visa, Mastercard) tai verkkopankkimaksut (OP, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, POP, Aktia) – kaikki yhtä turvallisia! Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) Klarnan ehdot. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puh. 09 425 99770 (ark. klo 9:00-18:00) tai asiakaspalvelu@klarna.fi.

Maksutapana yleisimmät verkkomaksut ja luottokortit, Klarnan lasku tai osamaksu.

Tilausvahvistuksen saat sähköpostitse tehtyäsi tilauksen.

7. Reklamaatio

7.1. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut tms, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta kohtuullisessa ajassa StarKidsille sähköpostitse osoitteeseen starkids@idepal.fi. Virheellinen toimitus palautetaan postikuluitta StarKidsin antamien ohjeiden mukaisesti. Palauttaminen tapahtuu reklamaation tekemisen jälkeen. Saatuaan palautetun tavaran, StarKids palauttaa jo mahdollisesti maksetun kauppahinnan viipymättä asiakkaalle.

8. Ylivoimainen este (Force majeure)

8.1. StarKids ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy StarKidsin vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta StarKidsin toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

9. Riitojen ratkaisu

9.1. Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.